Jedwabna pogoda, czyli w czym spać w upały

Podczas ostatnich upałów, kiedy budziłam się praktycznie każdej nocy, odkryłam, ze najlepiej mi się śpi w jedwabnej koszuli nocnej, a to dlatego, że:
  • jedwab skutecznie absorbuje wilgoć (uwaga  na jasnych tkaninach pot może powodować plamy, do których wywabiania tradycyjnie używa się  rozcieńczonego octu);
  • jest miękki, gładki i bardzo lekki, więc nie mamy poczucia plątania się w ciężkiej tkaninie;
  • przybiera temperaturę ciała.
Postanowiłam przejrzeć łatwo dostępną (jestem zakupowym leniuchem) ofertę jedwabnej bielizny nocnej,  i oto, co znalazłam:

Intimissimi. Bardzo lubię ich sklepy stacjonarne ze względu na przemiłą obsługę i szeroką dostępność modeli na miejscu. W przeciwieństwie do Triumpha i Coemi, tu macie dużą szansę przymierzyć upatrzony model  może nie w docelowym kolorze, który sklep dla Was sprowadzi, ale w odpowiednim rozmiarze. To na stronie Intimissimi przekonałam się, że koszulka nocna może kryć się w wyszukiwarce jako halka.

Oto koszulki dostępne w Intimissimi  środkowa (którą warto mierzyć o rozmiar mniejszą, niż zazwyczaj nosicie) jest w kolorze czarnym i nude; dwie krótsze są dostępne w różnych odcieniach.
od lewej: krótka halka z koronkądługa halkakrótka halka Intimissimi 
Ja mam obie krótkie koszulki (środkowa wydała mi się nieco przytłaczająca), i możliwe, że wrócę po piżamę (wszystkie elementy dostępne są w różnych odcieniach):
od lewej: top z koronkąspodenki z koronkąproste spodenki z jedwabiuprosty top Intimissimi
W Triumphie znalazłam jeden model koszuli jedwabnej, dostępny w czerni i bieli:
Dahlia Florale, Triumph
W Coemi  dwa modele, z czego jeden, w moim odczuciu, bardzo krzykliwy (Fiesta), a drugi ultrakobiecy, ale do przyjęcia (na zdjęciach poniżej):
Przód modelu Island Story w kolorze porcelaine, tył w kolorze nectarine - Coemi
Na Zalando znalazłam kilka interesujących modeli   bardzo podoba mi się druga koszulka od lewej:
Od lewej: Simone PérèleLove StoriesPalmersAsceno.

A Wy, jakie macie sposoby na wysypianie się w upały? W czym wtedy śpicie? Czy z łatwością zracjonalizowałybyście sobie wydatek na jedwabną koszulkę albo piżamę, czy uważacie, że to fanaberia?

Komentarze

Popularne posty